Wednesday, July 29

...de dor de viata

Plec maine si o sa-mi prind vara in cercei. Mi-am pus albe, albastre, bejaurii - rochii - , in bagaj. Simt nevoia sa scriu la o masina de scris. Daca Marcovicii ar mai fi, ei aveau si nu trebuia s-o car eu pe a mea. Daca mama ar mai fi, ea m-ar astepta zambind seara cand apaream doar sa imi duc ce citeam in casa si dispaream imediat sa alerg prin valuri la apus pana departe unde plaja intra in mare. Barbosii si Ielele radeau. Si mereu ii spuneau lui tata : "Parca ai facut-o cu marea pe fata asta !"

Imi fac bagajul. Pentru doua luni. Note verzi de lamaie, mandarina, busuioc, bergamota, caprifoi, crin, iasomie, rozmarin, muschi de stejar, vetiver, ambra si mosc...parfumul O cu care ma invelesc seara. Concertul lui Grieg, Rubinstein, Vara lui Vivaldi, Linz. Si Bach neaparat. Reiau proiectul intrerupt in decembrie. O sa plec, toamna va veni intre timp si eu nu voi fi aici. Ploile ei sper sa le mai prind, cand vor ajunge langa clopotul iernii. Ma intorc la sfarsit de septembrie, inceput de octombrie. Tuturor, bine.

4 comments:

black felt said...

unde pleci :)?

ce frumos e cand pleci de nebun, nu?

numai bine si sa te distrezi :)

giulia said...

sa ai parte si tu de o vara de vis.

adriana said...

a te intorci cu bine si mare grija la insolatii...dau dureri de cap si strica vacantele

Anna said...

Multumesc. Multumesc.