Friday, July 17

toamnei, doar ei

...
sa stii ca mi-e greu sa vorbesc despre mine, de aia tot fug.
Poate pentru ca nu prea am voie sa stau in raze in vara asta. Si am atata nevoie de Soare!
Poate pentru ca am dureri mari pe care incerc sa le inving cat pot fara analgezice : dependenta poate ucide linistea.
Poate pentru ca eu nu ma pot plange pur si simplu.
Nu pot sa mint, pot doar sa evit. Cata lasitate !
Poate pentru ca nu stiu cum sa alung tristetea. Din ochii celorlalti. Doare tare. Poate pentru ca lucrez la un proiect amanat. Trebuie terminat fiindca pierd cate ceva si nu imi permit sa pierd cate-le acelea...si apoi, n-am inspiratie!
Poate pentru ca nu ma pot bucura prea mult de puiul meu.
Nu ma poate vedea in atata neputinta.
Poate pentru ca ma misc greu. Si eu de regula zbor. Sunt cu siguranta o (tacit)urna...aproape de cenusa.
Poate pentru ca imi lipseste libertatea. A ceea ce fac eu. Si inertia nu mi-e prieten.
Poate pentru ca sunt un peste. Un peste pur si simplu si alunec de mine insami. Poate pentru ca sunt si eu la fel. Tot un Iuda, nimic mai mult...dar tind, tind mereu si incerc sa ma vad in micimea gandului ca sa ma pot inalta dincolo de tot ce ar rani cerurile...
Poate pentru ca as urla. Si ma trezesc fara glas.
Cad in genunchi si realizez cat de umana sunt, cata pasare imi lipseste si cati ingeri ar trebui sa vina sa ma spele de regret. Poate pentru ca as dansa si nu pot sa ma amagesc nici in vis. Poate pentru ca nu reusesc sa dorm prea mult si fara nopti, albele depresii vin. Poate pentru ca am inca de asteptat si nu imi plac ceasurile, la mana mea...
Baby ti-ar putea spune ce fac, ma stie ce "cat on a hot tin roof" sunt de fapt... Zambesc pentru ca am revazut acum acest film. Fantastic de frumos e Paul Newman aici.

1 comment:

giulia said...

emotionant si n-am cuvinte