Tuesday, November 2

Noiembrie

Si ce-i mai frumos ca tu sa ma iubesti toamna? Toamna cand dorurile miros a foc si tot pamantul e numai frunze si fum. Ne prinde ceata talpilele unul de altul si nu ne putem ridica din genunchi. Cer colorat de rugina. Care ne imbie la sarut si imbratisari pe tacute. Sa uiti de umbre, de frig, de cenusa si de nenoroc. E toamna, tu vino sa curgi cu ploaia in stelele mele, deplin. Spune-mi ca ma iubesti toamna, sa pot aprinde uimirea-n gura ta,  in iarna ce vine dupa mine sa-mi naruie orizontul. Sa te pot strecura din sangele meu  dupa ce pleci din asternuturi ravasit. Si sa te beau iar si iarasi dulce-amara stupoare a vietii mele.

16 comments:

Anonymous said...

mi-ar placea sa ascult textul de la o voce calda, de la cineva care sa-l simta mai bn ca mine

anca d. said...

Si strig in sus, si strig in jos,
la dreapta si la stinga si-nainte
si inapoi, profund nesomnoros,
limba cu luna noua, dinte:

Sa fim spalati de un lichid, sa fim spalati
cum speli cu cirpa uda o fereastra
de tine, doamne, vitregii tai frati,
cu o torentiala ploaie-albastra.

Ploua, siroieste cu ingeri, cu stafii,
pe acoperisurile de tabla, pe mansarde.
Riuri verticale, sunet gri.
Acum se stinge tot ce arde.

Ploua, se lipesc aripi de apa de geamuri.
Frigul isi intinde spre noi o limba ascutita si dubla.
Duce-m-as calare pe un cal fara hamuri
in cimpia neagra, lugubra.

Duce-m-as cu parul ud de ingeri, de stafii,
izbit in timpla de Icarii scinteind
ai apelor, cazind de sus atit de vii
din suspendatul, fixul labirint.

Da, Doamne, o ploaie albastra // Nichita Stanescu

Anna said...

Imi vindeci noptile pustii cu versurile astea.
Iti multumesc foarte mult Anca.

Iuliana said...

Cuvintele mele sunt sarace si stupide in fata unor minuni de vorbe ca ale tale...

Anna said...

Iuliana, m-ai atins cu greierul tau in cele mai intime ferestre ale sufletului meu. Sa nu mai spui asta niciodata.

Costea said...

Frumos text :). Continuă să scrii pentru că asta te poate salva de lumea incultă şi avară care te înconjoară.

Anna said...

Multumesc Mircea.

Anna said...

Alina, adresa mea este :
anna_anadamian@yahoo.com.

Tot ce trebuie sa faci este sa-mi trimiti un mail cu adresa. Sau imi poti lasa aici adresa ta, nu o s-o public. In decembrie o sa primesti un mail de la mine, o invitatie.

Anna said...

Mesajul nu mai este pentru ca n-am stiut daca vrei sa-l las sau nu.

Anonymous said...

Iti multumesc foarte mult !

Anonymous said...

raman fara cuvinte de fiecare data cand citesc "versurile" tale ... sunt cuvinte care dor de dor

Anna said...

Dor de dor. Frumos.
Iti multumesc foarte mult.

H e r a. said...

cuvintele tale,sentimentele tale,tu..
esti ca o zi de toamna,calda si atat de frumoasa..
cand te citesc ma colorezi,oricat de incolora as fi in ziua aceea,
simiti atat de frumos,incat imi transmiti o melancolie dulcea amara..iti simt sufletul,ma faci mai buna,
oh tu,om frumos,promit,cand o sa termin cu totata ameteala asta cu bacul si admiterea,k o sa vin acolo,sa te cunosc personal,
oameni ca tine sunt atat de rari incat ar fi un pacat sa nu mi luminezi catva zile cu prezenta ta.

Anna said...

Iti multumesc mult Hera. Numai sufletele care seamana se cauta. Te astept cu marea in Vama Veche. Si cu toamna aici sa te imbratisam.

alin said...

frumos...

Anna said...

Alin, iti multumesc.