Monday, November 15

Magistral

Intotdeauna mi-au placut caleidoscoapele. Si papusile Matroska. Am fost mereu atrasa de tot ceea ce este in spatele imaginarului, dincolo de evident. Cand eram mica, toata lumea fugea de ploaie iar e o cautam. Eu vin din inima Clujului si dealurile  mie-mi dau mereu cel mai inalt grad de desavarsire. Am vrut mereu in viata mea sa vad ceea ce este altfel decat apare la prima vedere, intreaga mea existenta a fost asa. Asa-i, iubirea nu are nevoie de cuvinte. Dar cred in gesturi, ele sunt uneori emotiile noastre pictate pe peretele sufletului. Asa ca da-mi doar mainile tale. Sa-mi spuna ele adevarul...

9 comments:

Sorina said...

Frumoasa imagine de fond!
Brrr...Aproape ca mi se face frig...

anca d. said...

"Asa-i, iubirea nu are nevoie de cuvinte. Dar cred in gesturi, ele sunt uneori emotiile noastre pictate pe peretele sufletului."

http://www.youtube.com/watch?v=5DUCKGyojpE&feature=related

vor veni si mainile. ai sa vezi. :)
~~~
daca ma mut in inima lui, ne vom vedea?

Nimeni... said...

Caleidoscopul clipei? Cel prea des de noi spulberat, intodeauna de El reasezat, aproape mereu aceleasi bucatele, in alte armonioase modele.
Dealurile ?

Dealuri
Dealuri, dulci sfere-mpadurite
Ascunse jumatate in pamant
Ca sa se poata bucura si mortii
De carnea voastra rotunjita bland,
Poate un mort sta ca si mine-acum,
Asculta vesniciile cum cura,
Isi aminteste vechi vieti pe rand
Si contemplandu-va murmura:
Dealuri, dulci sfere-mpadurite
Ascunse jumatate in vazduh
Ca sa se poata bucura si viii
De nesfarsit de blandul vostru duh...

Anna said...

Da' sa stii ca tu ai dreptate, nu te-ai inselat deloc. E apoi, e deopotriva.

Astept cu fiecare anotimp sa vad gene amestecate cu vant.

Amesteca-te asadar si amesteca-ma si pe mine mereu. Numai daca vrei sa ma ningeti, tu si toamna verde...Eu cred ca ninsoarea sunt cuvinte nespuse topite din cer.

Iuliana said...

Frumos ai scris despre iubire! Si atat de adevarat!

Anonymous said...

asa este, iubirea nu e din gura..iubirea nu se vorbeste, se simte

Anonymous said...

...19 ani am locuit acolo....
De 12 ani n-am mai vazut-o...
Iti multumesc pentru ce-mi daruiesti fara sa sti.
Am deschis, si-am spus tare uau....si am avut senzatia ca sunt acolo. Cat imi e dor sa-i simt macar adirerea, mirosul. Sa vad zborul pescarusilor si sa aud strigatul lor dus spre orizont.

Anna said...

Si eu folosesc uau. Gemenii astia... :) E o bucata de plaja in Vama Veche in ultima zi a verii.

31 august 2o1o

Unknown said...

Caleidoscop si Matroska.Primul mi-a aratat o alta fata a frumosului,al doilea m-a invatat sa nu cred in aparente.De-atunci intorc toate lucrurile pe dos...chiar si pe mine.