Tuesday, November 30

Important

Pentru ca numarul invitatilor pe care ii puteam alege imi este limitat, am renuntat la aceasta decizie.


Redeschid pana revin blogul pentru ca nu toti au reusit sa se conecteze. Nu am putut sa va raspund tuturor pentru ca nu am ajuns cu corespondenta la zi. Nici eu nu stiu exact de ce se intampla asa, invitatia mea a fost trimisa pe adresa pe care am primit-o.  In urma invitatiei e necesar sa accesati un link. Si sa va introduceti datele. Acolo probabil va trebui sa introduceti adresa si parola voastra pentru a va conecta. Daca introduceti parola de yahoo, gmail, etc. si ea este diferita de aceea a contului poate din acest motiv nu reusiti sa va conectati. Imi pare rau pentru ca pe unii v-am nedumerit, cerandu-va ceva. Poate ca a fost frumos sa va cer.  Poate nu. Am descoperit acum cata dreptate avea un prieten cand imi spunea acum o luna cate ceva despre alegerea mea care i-ar indeparta pe cei pe care inca nici nu i-am aflat vreodata.  Nu cred ca exista departe.  Sunt sigura ca tot ce-i menit, va fi. Am primit cuvinte de la oameni care nu au aparut niciodata in toti acesti ani aici, au fost mailuri de o simplitate tulburatoare. Mi-ati dat atata frumusete ca nu stiu cum as putea sa va multumesc pentru ea. Nu doresc sa alung pe nimeni. N-am scris niciodata in toti acesti trei ani ceva care sa nasca agresivitate. Si nu stiu de ce in ultima perioada se intampla asa. Singura solutie pe care eu am gasit-o deocamdata impotriva acestei agresivitati virtuale este sa lipsesc putin din "peste tot" in "undeva". Din acest motiv blogul va fi deschis cititorilor invitati. Cateva zile nu va voi putea raspunde mesajelor. 

Din 1 decembrie acest loc va fi deschis cititorilor invitati. Desi eu nu sunt decat o oaie adormita intr-o lada mica, ma simt acum eu insami prabusita-n desert cu mii de "stele care stiu sa rada." M-as putea chiar desena pe mine insami si darui cuiva de la capatul lumii. Imi dau seama privind acest pamant ca aici la mine in suflet au poposit oameni fara sa-i cunosc si mi-au zambit. Le multumesc acum pentru fiecare secunda pe care am trait-o impreuna. Astept va rog o adresa unde sa va pot trimite invitatia mea. 
Imi puteti lasa asta fie aici, comentariile sunt moderate, sau imi puteti scrie. 
Multumesc.

8 comments:

anca d. said...

ha! e vara! :)) atunci hai sa visam ca vom ajunge aici:

http://smashingpicture.com/cuba-gallery/

o iarna insorita, anna! :)

Annonim said...

uite ca mi-am facut si cont sa te pot vedea. adresa o stii.

Tudor Enea said...

sa nu fugi departe...
poti fi "peste tot" si nicaieri in acelasi timp.
noi suntem tot aici chiar daca unii nu au reusit inca sa se conecteze la tine...
ganduri bune!

Anonymous said...

si cerul a foc si a pacate miroase..
http://www.youtube.com/watch?v=Gq0Kudip6DE

Anonymous said...

portocaliul asta esti tu

Anna said...

Da, e vara...
Aleg barca rosie, motanul si oaia.
Mutumesc draga fata cu parul din nuci verzi.

Mail peste cateva zile.

adriana said...

Am crezut ca ai revenit si pe blogul tau; am venit fuga-fuguta de la Iuliana.

Imbratisari de suflete cu drag.

Anna said...

Si eu ma gandesc la tine. Verdea mea toamna. Mereu. Ma gandesc la voi. Ti-am scris in timp ce ningea la ferestrele hotelului si ma gandeam cat de aproape sunt de locul in care tu te plimbi intr-un decembrie atat de tacut. N-am gasit o cutie postala in Timisoara...Am sa te iubesc neconditionat oriunde vei fi.