Wednesday, November 17

Rai

Tu esti pentru mine ce a fost Gala pentru Dali.

12 comments:

Anonymous said...

ma tem si-acum
cat te iubesc mi-e greu sa-ti spun
ca in inima mea nu e altcineva
si tot ce se intampla cu noi amandoi
si tot ce ne leaga te-aduce inapoi

cat de mult imi doream
o minune
dupa ani si ani
si ea tot o sa fie a mea

http://www.youtube.com/watch?v=1BYOsjIhzmg

Anna said...

2000...Clujul in lumina diminetii si voi beti morti, copacii din gradina botanica. Mai stiu cum cantati de-o venit Politia. Mi-ati distrus caseta. :))

http://www.trilulilu.ro/lastexit/bd3f76ff1fa2a2

Anonymous said...

n-am distrus-o. n-o mai ai?

Anna said...

Ba da.

Anonymous said...

an inspiration for dali

Anonymous said...

O doamne ! Exact ca-n adolescenta!Cat de frumos era... Voi ganditi la gradina botanica...eu gandesc la manastirea din Sinaia.
Ce ne-am face fara aceste clipe?
Cred ca esenta vietii consta tocmai in clipe din acestea...nicidecum in adevaratele valori 'lumesti'. Tot ceea ce n-a fost ca fie, ramane o enigma de neanlocuit in inima noastra care primeste darul efemer al nostalgiei ca poate...daca nu....

Anna said...

"Un sărut a pecetluit noul meu viitor! Gala a devenit sarea vieţii mele, fiinţa prin care personalitatea mea se căleşte, lumina mea călăuzitoare, dublura mea - EU însumi".
"O iubesc mai mult decât pe mama mea, mai mult decât pe tatăl meu, mai mult decât pe Picasso şi mai mult decât banii"

Anna said...

Alina, la inceput am crezut ca nu citesc bine. Ca ma gandeam cum? Asa era la manastire la Sinaia, erau beti morti toti? Am ras in hohote. :))

Anna said...

Nu stiu daca stie cu adevarat.
Tu stii?

Anna said...

Ai adresa mea de mail. Imi poti scrie acolo.

H e r a. said...

Jurnalul unui geniu,foarte tare cartea,de cand am citito am fost cucerita de el,evident si de tot ce a creat..

Anna said...

Hera, cartea am primit-o in '96 de ziua mea de la fratele meu. Intamplare? Nu , nu cred in intamplari...