Tuesday, February 8

De ziua ta

La multi ani Bebe!
As vrea sa fii aici acum. Dar pana la catedrala cu peste doua sute de ferestre cu vitralii, numere nesfarsite si avioane se amesteca in paharul pe care am inceput sa-l beau. Fratele meu, cred ca n-am stiut niciodata sa vorbesc despre sentimente. Mi s-a parut ca am crezut ca am putut sa spun intr-o secunda ce nu spusesem toata viata mea. O Bebe, ce stii tu cat de greu e sa faci liniute si punctulete? Mai stii cum iti spunea sora noastra asta? Am nevoie de putin praf magic sa-ti dansez, dar astazi nu o sa-ti pot face tort de ciocolata. Ma iarta frate, eu sunt atat de mica cu tot cu lacrimi ca o sa incap in cea mai mica stea. . .

3 comments:

Iuliana said...

LA MULTI ANI tuturor sarbatoritilor zilei de 8 februarie, printre care si fratele tau, micutul Siluan si prietena mea, Cristina.

Pupici.

adriana said...

La multi ani, chiar daca e mare departare intre voi; inimile fratilor sunt mereu aproape una de alta!

salmi said...

Multi ani fratelui tau!