Wednesday, July 14

18 comments:

Anonymous said...

Ajungi ?

Anna said...

Nu am cum.

Administrator said...

Dumnezeu sa o odihneasca !

Ce mai faci, Anna frumoasa ?

Sa fii bine !

Anna said...

Maria, Maria, Maria...Unde tot pleci?

Anonymous said...

Mi-e .

Mi-e dor de tine .

Eu cand te mai vad ?

Administrator said...

Pot sa mai vin ! :)

Esti bine ?

H e r a. said...

As pleca in momentul asta..
dar n am cum:(
Plec pe 5 august..
sper.

tu cand ajungi si unde mergi ?>:D<*

Anna said...

Maria. Maria?

Administrator said...

Sunt un om care se numeste Maria.
Trec din cand in cand pe la tine incercand sa las o vorba buna.
De ce am ajuns sa fac asta nu stiu prea bine. Asa am simtit.
Esti bine ? :)

Anna said...

Era un dor nu o intrebare.

Nimeni... said...

Plouă . Iar.

Anna said...

Asta imi aminteste de "merg tinandu-se de mana".

Nimeni... said...

Şi dacă plouă cu soare? Şi picături mari şi calde te udă în timp ce soarele îţi mângâie faţa. Iar la capătul ploii curucubeul îţi însoţeşte paşii.

Anna said...

Si daca ploaie de toamna e, atunci curcubeul doar in noi il putem afla...

Nimeni... said...

Şi aroma de tei târziu care a însoţit lunea trecută ploaia descrisă? Va fi de la cana aburindă de ceai ?

Anna said...

De ce, ai tu flori uscate ?

Administrator said...

Era o apropiere, nu un raspuns. :)

Anna said...

Vezi cum sunt Maria. Cum nu sunt...