Sunday, July 25

Truth



8 comments:

adriana said...

ce-mi placeeee!!!!

When I look in your eyes
I can feel the butterflies
I love you when you're blue
Tell me darlin true
What am I to you

Nimeni... said...

Multumesc!

Anonymous said...

nu te mai intreb

Anna said...

:)

Anonymous said...

si pe acolo ploua?

Anonymous said...

nu ma pot abtine

anca d. said...

am revenit. mi-a fost dor. am vazut si alte plaiuri, am auzit si alte glasuri, invataminte multe, frumuseti ne-mai-vazute :) si prin fata ochilor mi-au trecut povesti. multe.

m-am intors.
http://www.youtube.com/watch?v=Xw7uX2_UVN4&feature=related

daca vrei sa stii mai mult despre ea, uite aici un mic filmulet cu ultimul ei album. mie imi place mult ideea - poezii puse pe melodii. poate e si pe gustu-ti.
http://www.youtube.com/watch?v=mi_EpTi1dxI&feature=related
(vezi minutul 1.29 :) )

tu cum esti? puiu-ti ce face? :) ati reusit sa traiti aventurile lui habarnam? :)

Anna said...

Si mie.

Multumesc.

Da. De cand ne-ai daruit-o tu.

O sa va arat. Ca de obicei.