Tuesday, June 8

Sirene in noapte

Din cortul acesta steril dimineata se agata de pupila medicului. Si pupila evita privirea. In fiecare minut o alta sirena sfasie aerul de dincolo de ferestre. Ma simt pe front si moartea din jurul meu imi leaga picioarele in jurul taliei tale. Vindeca-mi ranile care nu se mai inchid. Spala-ma ca pe o moarta cu ploaia cerului tau, mangaie-ma cu copita, ca pe o iarba. Taie-ma in bucati sa-ti ajung. In dimineata aceasta o mama si-a pierdut copilul care nu implinise inca cinci ani, o auzeam cum se dadea cu capul de peretii care imprejmuiesc speranta. A intrat profesorul si-n spatele lui i-am zarit parul ravasit. Mi-am tinut mana la gura sa-mi opresc geamatul. S-a asezat privind fereastra in gol. "Cred ca s-a oprit timpul" i-a spus linistii . Pe urma mi-a mangaiat florile de tei de pe pervaz.

Scoate-mi perfuzia, pe tine, doar pe tine te-as primi in mine in noaptea ce va fi sa vina.

No comments: