Saturday, June 6

O sambata in gradina raiului

Exista cateva locuri pe care eu le iubesc foarte mult in Bucuresti.
Sunt ca un pamant al fagaduintei.
Imi sunt locuri in care inima mea traieste binecuvantari pe care nu le pot incuia in cuvinte.
Poate doar in cantec.
M-am intors de la Darvari.
Aici exista o copie a icoanei Maicii Domnului, pictata chiar la Athos in 1922"Prodromita" si o icoana infatisandu-l pe Sfantul Nicolae.
Daruri de la Muntele Athos.
"Magii de la schit" mie imi zambesc iernile,
iar vara imi dau sa beau apa fermecata.
Iubesc sambata vara.
Daca sunt la mare
pentru ca rasaritul e cel mai albastru de pe pamant
si lumina din el e fermecatoare in Vama.
Daca sunt aici pentru ca simt Bucurestiul asa cum e ...
Am gatit in dimineata asta.
Acum mirosul de
pui, vin alb, curry, masline, dafin, rosii cherry, rozmarin,
imi aminteste ca e timpul pentru masa.
http://www.schituldarvari.ro/

No comments: