Thursday, May 19

E varaaaaa!

E cinci dimineata si au inceput sa cante pasarile. Ma duc sa alerg. Cand vine vara mi se face o pofta nebuna de Dire Straits. De peste toata ziua si de dus in larg pana nu-mi mai simt mainile. De vant si de mare. De aici o aud, din tine insuti. Vine vara si nu mai dormim deloc. Vine vara, incui totul, imi iau cateva brate de carti si rochiile. Pune mana pe lanul de grau sa-mi simti inima si vino unde s-a terminat ultima campie. Stii plaja pustie dincolo de granita, vom fi numai noi doi.

16 comments:

Anonymous said...

matinala nu gluma :P

Anonymous said...

Hai, hai...vin si eu. :)

salmi said...

La noi incep pe la 4 :). Spor la alergat!

Anna said...

Pai sa vii. Cand alerg eu chiar ma simt ca in reclama aia pentru Nike dintr-un film.

Anna said...

Eu de pe la cinci. Vara. Iar cand e mai frig de pe la cinci si jumatate. :) Multumesc.

Florea Mihai Ionut said...

:) nice. am vazut un lan de maci astazi..destul de intins.

am scos ulrimul text...nu ma facea sa ma simt bine...era putin cam dezordonat.

Florea Mihai Ionut said...

ce dragut:) la toti vine vara dar din pacate nu toti se pot bucura asa lejer de ea ca sunt tinuti la job sau prin sesiuni:))

Iuliana said...

Minunate cuvinte! Si eu sunt foarte fericita ca, in sfarsit, a venit vara!

Florea Mihai Ionut said...

nu l-am pozat pentru ca eram in maxi-taxi, veneam spre bucuresti. o sa il vad si azi cand ma intorc:)) nu aveam nici aparatul la mine.

Gerhald said...

Eu ma adapostesc la clima. Vara e prea lunga si prea calduroasa pentru mine.

Anna said...

Pentru mine-i prea putina. Mi-s mainile reci mereu si abia o astept. Iar de adapostit ma duc prin valuri cat mai departe.

Adriana said...

M.ai fericit astazi. Supriza de la tine mi.a last cu un zambet larg pe chip:)

Multumesc!

adriana said...

si azi e vara...si am inceput si eu sa ma trezesc la 5...imi place foarte mult aceasta ora, mai ales ca atunci isi incep si pasarile concertul matinal

Anonymous said...

Si eu sunt mai mereu rece la maini si picioare (foarte friguroasa, brrr...). Ma bucur ca a venit, in sfarsit, vara cu ploile ei frumoase. Dimineti superbe cu miros de iarba si iasomie. :) A inceput sa infloreasca si teiul...

PS: Abia astept vacanta!!

Oana said...

Ah ce bine suna. Carti, plaja, rochii :).

Anonymous said...

E clar, romantismul n-a pierit, si asta e bine.

aleaN