Saturday, August 15

La multi ani Maria, draga mea Maria !

8 comments:

anca d. said...

incredibil!:) fix asta am primit eu cadou azi:)

Anna said...

Totul e sa fii pregatit sa vezi tot ce-i luminos. Cand crezi, ca niste stele cad din cer semnele iubirii. Pretutindeni. E ziua ta?

Anna said...

Ok.
Toamna e deja pe aici...verde, unde-i?

anca d. said...

verdele a fost plecat. a revenit ieri. vine si spre tine:)

..impreuna cu un cadou de toamna:)
http://www.youtube.com/watch?v=TEVlDb43v-4&eurl=

Anna said...

Intotdeauna ma uimesti. Iti multumesc foarte mult.

Administrator said...

O iubesc pe fata asta. :)

Anna said...

Pai, pentru tine e.

Administrator said...

Multumesc din suflet.
Noroc ca ai specificat, ca mi-am zis ca imi dau eu importanta daca multumesc din prima. Gandeam ca ai o alta Maria si mai aproape.
Multumesc mult de tot. Mi-a sarit sufletul cand am vazut-o. :)