Tuesday, August 19

Fara titlu

Nu am laptop de cateva zile, in jurul meu e plin de laptopuri, asa ca am acum in brate unul care este prea mare pentru mine, am vrut doar sa termin o idee, cu 65-ul meu scriu foarte greu...Nu ma descurc cu tehnologia asta, nu am facut-o niciodata, eu scriu cel mai bine la masina mea de scris, n-o am cu mine. Astazi am vazut delfini in Vama Veche si mi-am amintit un dialog. Il intrebam de ce spune ca stilul ala e 'delfin' si el imi spunea sa-l privesc de foarte departe si sa vad ca este exact ca un delfin si apoi, daca sunt atenta, o sa vad ca nici delfinul nu respira sub apa...Il priveam asa, de departe si il intrebam cand revenea pe mal plin de sare in ochii lui albastri ca cerul, daca o sa fac si eu ca el intr-o zi. Si el ma privea ganditor si imi raspundea : cu siguranta ...mi-am amintit de tata astazi si intotdeauna cand o fac ma impresoara un gol imens. Am probleme cu speranta de fiecare data cand ma gandesc la tata.Si...Marea, ca de obicei, inchide ochii cand e vorba despre el, despre tatal meu.

2 comments:

anca d. said...

"Fara Dumnezeu nu exista desavarsire pentru nici un fel de lucru."
R.M.Rilke

..si iti mai dedic "Strainul" din "Povestiri despre bunul Dumnezeu" tot de Rilke :)

Anna said...

Multumesc foarte mult..