Wednesday, June 1

A toi


13 comments:

adriana said...

La multi ani pustiului tau!

Anonymous said...

la multi ani tie, cu ceruri si cu soapte.

Anonymous said...

... À la petite fille que tu étais
À celle que tu es encore souvent
À ton passé, à tes secrets
À tes anciens princes charmants...

purtați de visul albastru al Sennei, împreună cu Dassin, și cu sufletul de... copil din tine.

aleaN

Florea Mihai Ionut said...

La multi ani sanatosi si fericiti!!!:) imi plac pozele.

Anna said...

Multumesc aleaN.
Da, pe el il ascultam si eu..pe chei.

alina said...

Merci !
Merci beaucoup !

Anonymous said...

Bună Anna,

Aș dori să te întreb un lucru. Nu am vizitat Parisul, încă, dar am observat (în cea de-a 3 fotografie)acei cai înaripați, auriți - Pegas-i -, cred. Se află pe un pod, așa-i ? Te întreb, pentru că azi i-am văzut într-un film care mi-a plăcut mult... și care dacă nu l-ai văzut încă, merită să-l vezi - "Chanel Coco și Igor Stravinsky". E plin de culoare, poezie și muzică. Muzică bună.

Zile frumoase,

aleaN

Anonymous said...

Anna, bineînțeles că am uitat să-ți indic - în cazul în care nu ai văzut filmul - cum îl poți vedea. www.cinemaxx.ro, secțiunea DRAMA, pag. 8

aleaN

Anna said...

aleaN,

Asa-i, caii apartin podului Alexandru al III - lea, un simbol al prieteniei ruso-franceze, intaia lui piatra a fost asezata acolo de un Tar. Podul se afla la un minut de Invalides , acolo unde locuim intotdeauna. Ingeri, nimfe si felinare. Art Nouveau.
Fiecare pod al Parisului te duce cu sufletul departe. Les Quais pentru mine sunt cele mai frumoase locuri din Paris.
De-alungul anilor am reusit sa ma plimb pe aproape toate podurile orasului si pot aseza langa Alexandru, Pont de l"Archeveque, Pont des Arts, Luis Philippe, Saint Michel, Pont de Bercy, pont Notre Dame, de la Tournelle, Marie, d'Austerlitz, Concorde, de Change, du Caroussel, si nu in ultimul rand vechiul pod a lui Henric - Neuf.
37 de poduri si sub fiecare o intreaga lume...ca un arc de cer catre Lumina.

N-am vazut filmul inca.
Iti multumesc pentru ca m-ai trimis sa-l vad.
:)

Anonymous said...

Cu mult drag, Anna.
Cred că îmi voi lua o mică vacanță, pentru Paris :)
Îți mulțumesc că m-ai luminat, în legatură cu întrebarea mea.

aleaN

Anna said...

Alina,
din drag
cu drag.
:)

Anonymous said...

Gandul mi-a purtat pasii prin Paris de curand... Mirific. :)

Anna said...

Te astept cu Parisul intr-o buna zi si pe tine.