Friday, March 11

Danei

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=QCQTr8ZYdhg

7 comments:

H e r a. said...

minunat!<3

Alina said...

Pink Floyd
Margaretele -florile mele preferate
E tot ceea ce-mi place
E tot ceea ce iubesc
Multumesc ca sti sa iubesti in felul asta

salmi said...

azi m-am gandit toata ziua la ea. S-a zguduit si pamantul...:(.

Iuliana said...

Cred ca fiecare dintre noi avem pe cineva caruia sa ii dedicam aceasta minunata melodie! :(

adriana said...

DUMNEZEU SA O ODIHNEASCA! Uite ce am gasit, scris de elevii Danei.

http://mtiszoom.weebly.com/articole.html

Anonymous said...

Dor

Dorul după tine mă mistuie
neâncetat -
suflare după suflare, secundă după secundă,
încet,
ușor,
și doare -
E ca un vis nesfârșit, ca o curgere stranie, ca un timp negru, trist,
rătăcit în uitare;
E ca un pustiu ce-și află, uitat, setea-n adânc, într-un soare.
Frumoaso, iubirea nu doare, o știu,
dar dorul după tine
va-nțelege, el, oare?....

aleaN

Anonymous said...

Incet, incet...am intrat in ''casa'' ta si din aproape in aproape, am realizat cine este Dana...Si eu sunt din Campina si am aflat la timpul rspectiv de aceasta imensa tragedie. Imi pare rau. N-am cunoscut-o, dar am auzit multe lucruri minunate despre ea. Pacat! Mare pacat...