Wednesday, August 25

De dragoste

Noaptea ai gust de vara tarzie. Si eu iti sprijin genunchii. Cu tamplele. Zbaterea ta eu ti-o simt de departe. Noaptea esti cu mine pe o Luna plina si iti mangai cenusa fiecarei respiratii. Mirosi a pamant ars de Soare, mi te ingropi in gura si toate lacrimile tale imi curg in inima. Ca pe Lazar te spala ziua cand te rupi din tine. Cu ochii inchisi tu strabati camerele cu oglinzi acoperite. Cand mainile mele se roaga, degetele tale mori de vant sunt si Doamne cat te tulbura frica. De ce daca gura ta ar cunoaste gust de mar copt, te-ai inalta? De ce suspini, nu cred ca ai nevoie de curajul libertatii ca sa iubesti. Ia-ti vesnicia si mie lasa-mi cuvantul care nu s-a rostit. Stim cand inima in clopotul noptii ne bate. Numai libertatea poti sa ti-o iei dac-o vrei. Iubirea niciodata, iubirea e-n aripi si aripile-s in rai. De ce ar fi iubirea onoarea de a ti se fi acordat increderea? Nu cred ca avem nevoie de departari si nici de moarte ca sa stim. Nu exista uitare, floare din Soare. Iubirea sigur nu seamana cu altceva. De ce am astepta rasplata? Aripile care ne cad sunt doruri din vise care s-au intrebat. N-am de gand sa lupt pentru tine, nu-l vreau pe altfel. Cum ar putea cineva sa-mi masoare dorurile? Nu te pot conditiona, nu-s geamuri la ferestrele iubirii. Muta, ai pus mana pe piesa, muta. Eu sunt ridicolul iubirii generoase, a lui ceea ce stii fara a fi aflat vreodata.

9 comments:

Anonymous said...

Nu stiu cine esti, dar stiu ca faci parte integranta din viata mea.
Ca tot ceea ce doare trece cand ''stau'' cu tine, cand citesc ca si cum eu am scris toate acestea.
Te felicit!
Esti medicul meu de suflet. Mult bine mi-au facut mereu cuvintele tale.

Anna said...

Ce aripi imi deschizi Alina, iti multumesc mult.

adriana said...

Ce frumos le zici tu, Anna draga! Mereu intrevad o raza de soare cand treci pe la mine! Multumesc, pentru ca raze langa raze, oricat de mici ar fi, fac un soare mare si stralucitor pentru orice copil.

Si ce frumos le zici mereu, inclusiv si in acest post!L-am citit inca de ieri!

Anonymous said...

Buna dimineata !
Nu stiu cine esti, dar tare mult as vrea sa aflu.
M-am gandit la aceasta posibilitate, si cu cat mi-ar placea mai mult, cu atat ma tem mai tare.
Esti pentru mine hrana, puntea care o caut in fiecare dimineata sa-mi iau doza de optimism, de liniste, de melancolie.
Am trait alaturi de tine clipe care mi-au deschis inima spre lumina si liniste si-am reusit sa uit de tot si sa privesc durerea pricinuita de pierderea tatalui meu ca pe ceva diferit de ceea ce credeam ca va fi.
Durerea este durere, dar tu m-ai ajutat sa ajung la cer mai usor.
Vrei sa stii? Iti spun : de multe ori am plans cu lacrimi adevarate citind si traind pana in adanc ceea ce ai simtit tu si-mi place ca simt si eu la fel.
Nu stiu ce zic sau ce cred ceilalti, dar eu te caut in fiecare zi - esti prietenul meu cel mai bun. M-ai ajutat foarte mult prin ceea ce faci si-ti multumesc.
Daca ma gandesc bine, nu stiu cum te-am gasit, dar de cand s-a intamplat asta, ''te-am citit'' de atatea ori , incat sunt pasaje pe care le stiu pe dinafara.
Sanatate si tot ce-i bun iti doresc!

anca d. said...

:)

http://mp3.xalo.vn/nghebaihat/319313703218/First--Last-Snow-Gabriel-Yared.html

on and on.

Anna said...

Alina, sper sa simti si tu intr-o zi ...ce simt eu citind ce-mi spui tu.

Anna said...

Anca, parca ninge. Multumesc foarte mult.

Anonymous said...

De cati ani plang ca nu pot face asta..
Da, mi-amintesc ..te-am gasit si am inceput sa citesc. Simteam cum creste foamea in mine, extazul dadea lacrimilor drum sigur pe obraji. Citeam, plangeam si aveam impresia ca de undeva de sus cineva mi-a trimis gata scris multe din simtirile mele.. realizam ca eu am avut mereu un handicap si n-am reusit sa o fac niciodata.
Am listat.
Mult.
Si-am plecat pe o banca intr-un parc.
Nu, n-am sa uit ziua aceea si am citit la fel de infometata, iar si iar tot ceea ce putusem lua cu mine.
Uluirea si farmecul cresteau si-mi lasau gandurile curate, fara durere si fara egal.
Din ziua aceea am simtit ca daca ma pierd, e deajuns sa te caut si mare parte din greutatea desagilor piere.
Esti ceea ce imi doream sa fiu. Nu stiu daca iti dai seama ce spun.
Am sesizat ca esti nascuta in zodia gemenilor. Si eu la fel 15.06. Mi se pare cateodata greu sa stau sub semnul acesta, dar poate ca tocmai dualitatea m-a ajutat sa fiu totusi mandra de mine in multe situatii.
De bine, zic! Sa te gasesc te rog aici in ficare zi la 8.30.
Promiti?

Anna said...

Ma refeream Alina la sentimentul pe care tu mi l-ai daruit spunand aceste cuvinte. Stii de la ce vine "Alina"? De la a alina.

Ora e ora de trafic si de gradi. As vrea sa pot, macar uneori. Biroul meu e nocturn.