Monday, January 11

Nu-i (ne)voie sa ne vaccinam.

Campania asta pe fondul unei frici generale, alimentata de neinformarea populatiei, imi aminteste de o alta campanie in Franta. Raspunsul meu la intrebarea pe care o primesc in ultimele ore fara incetare este nu. Nu trebuie sa va vaccinati.
Sunteti absolut siguri ca cei care au murit , gripa i-a ucis ? Ce informatii exista referitoare la testarea acestui vaccin ? Care este costul acestui vaccin la nivel national , poate estima cineva ? Exista un interes financiar al cuiva pentru ca acest vaccin sa se faca , daca tot a fost facut? Stie cineva cat ar costa daca nu s-ar face populatiei, intrucat expirand, el nu poate fi aruncat oriunde, trebuie casat. Se stie oare de populatie ca, pierderile cauzate de casarea unui vaccin cu termenul de garantie expirat sunt incredibile ? Chiar daca il primiti gratuit, el va fi platit institutiei care il face. Adica niste bani se vor varsa in conturi.
„Draga mea, tine minte bine, supa de bacterii sa nu iti bagi niciodata in organism si nici hormoni.” Asa ca eu nu imi fac vaccinuri si nu iau hormoni. Si nici fiului meu nu i-am facut supe de bacterii. Pentru ca mi-a spus asta Marie. Demult. Imunitatea sta in modul tau de viata. Nu o vei afla niciodata intr-un laborator. Hidrateaza-te. Odihneste-te. Ia-ti vitaminele zilnic din fructe, legume. Razi. Alearga. Danseaza. Iubeste.

3 comments:

Administrator said...

Cine este Marie ?

Trebuie sa iti spun ca ori de cate ori intru pe blogul tau ma simt ca intr-un roman.
Am senzatia ca trebuie sa pasesc cu grija sa nu deranjez ceva, sa nu respir prea profund, ca sa nu tulbur praful asezat in tihna pe carti, sa tac si sa ma ascund dupa o draperie, ca sa nu sperii personajele ce ar trebui sa se plimbe linistite in povestea lor.

Cine este Marie ?

Anna said...

Cuvintele tale ma coplesesc. Mereu. Si eu nu sunt decat un fiu risipitor.

Am intalnit-o cand eram o fetita. Ea atunci avea trei "pupile", ferestre albe in Canada si zbura mereu spre gradinile lumii. Intre timp nu mai stiu cate alte pupile a privit prin inima , cu ultima ei pupila m-am intalnit la un concert in toamna. Intamplator. Are 21 de ani, viseaza cu ochii deschisi si crede in cantecul meu preferat.

Marie a implinit 69 de ani. Si eu o vad ca atunci, cand mi-a citit din Thomas Mann.

Administrator said...

Multumesc. :)
Multi ani inainte si sanatosi, Marie !
Si tie, fetita alba. :)