Thursday, February 4

Fratelui meu

Acum un an de ziua lui, a venit de la capatul lumii ca eu sa pot dansa...in bratele lui. Anul acesta merg eu. Increderii pe care a dat-o vietii mele, ii multumesc. O sa-i dansez ce-mi place mie cel mai mult sa dansez, Don Quixote... si o sa ne plimbam. Si o sa-i fac tort de ciocolata cum ii facea Pica. Toate cerurile lui tata sunt in ochii fratelui meu. Daca ma uit in ochii lui, ma vad pe mine la inceputul verii pe strada catedralei in drum spre casa tinandu-l pe tata de mana si-mi amintesc marea si o clipa albastra a ei, a rasaritului din care a venit.

6 comments:

Andreea Andrea said...

La multi ani pentru fratele tau!

Anna said...

Multumesc foarte mult pentru urare.

Adriana said...

..sa ai parte de un dans frumos, sa.ti danseze si sufletul..(un an frumos si linistit si fratelui tau)

day-dreamer said...

Paşi de dans ştrengăresc, pe norii celor mai frumoase ceruri...

David said...

foarte frumos, chiar impresionant.

Anna said...

Multumec David.