Tuesday, October 28

Drumul Taberei

Nu , nu trec...dupa doua ore de asteptare un politist imi face semn sa ma opresc. Privesc in departare, tiruri si un cer de toamna, In fata mea, oprit, alt tir si langa roata ceva. Nu reusesc sa vad exact ce. Multa politie, unul din politisti priveste mereu roata. Ma uit si eu iar la roata. Oare ce e acolo, un catel? Ma uit iar la cer, e toamna...am obosit de cand stam blocati toti acolo. Inapoi e imposibil, inainte e infernal. Politistul priveste mereu roata. Ce e langa roata aia, deschid geamul. Langa roata e un caine, sau ce? Pare un cap, e un om? Da, e un om, un om calcat de tirul din fata mea. Zace acolo. Urmatoarele douazeci de minute sunt grele, sunt prima masina si privesc omul de pe asfalt.
Ti-am spus, moartea e singurul amanunt ireversibil.

No comments: