Wednesday, October 15

din mine cad fructele

in bratele si zambetul fiului meu.

9 comments:

anca d. said...

sa cresti frumos, copil cu zambet de pere dulci!:)

http://www.youtube.com/watch?v=Ur-wMZjGbjE

Anna said...

Mutumesc.Ce faceti in toamna asta? ...Cosul avea si mere, dar asa-s merele, de obicei nu se vad.

Irina Fumarel said...

anna, eram curioasa sa te vad...si n-am stiut ca ai un zambet atat de plin de farmec strengaresc :)

mai trec din cand in cand si pe la tine, cand mi se face dor de copilarie...
nu sunt roscata si nu te supara pe mine ;)

Irina Fumarel said...

iar tu imi pari frumoasa...

Adriana said...

..eu nu fac nimic deosebit..ma bucur de ea cat mai o am pe aproape...
..tu cum mai esti?..

Anna said...

De toamna verde, am inteles bine...?

Anna said...

Multumesc Ir.

Adriana said...

daa..de toamna colorata :)

anca d. said...

toamna mea plina de vise implinite, provocatoare in a dori mai mult intr'o privinta, fermecatoare si plina de curiozitate intr'o alta privinta :)