Monday, May 19

VAMA lanseaza Vama

Cum o sa traiesc eu VAMA. . .Pe sarma cu toti oamenii pe care ii iubesc, oriunde. Bed for love in masina mea in drum spre Cluj-Napoca, in drum spre mare, in drum spre Brasov, in drum spre Mures, in drum spre Maramures dansand. Scrisoare catre Fat-Frumos cu tatal meu. Cartita cu tine. Dumnezeu nu apare la stiri daca nu pot cu el, atunci pentru el, pentru fratele meu. Suflet normal cu mine insami, mie. 17 ani...infinit neaparat la rasarit, in Vama si in orice loc sau moment am nevoie de dragoste. Fotomodele, The Jungle Book. Undeva prin Vama, in DOI, altfel imi tai venele.. Sambata seara in oras / E plin de fete - la 5:30-6 in fiecare dimineata cand alerg si privesc copacii. Tata taie porcu' in loc de stirile la care oricum nu ma uit.
Multumesc VAMA.

4 comments:

Adriana said...

heyy..am citit pe blogu lu Chirila ca ti.ai rupt picioruu..imi pare rauu...sper ca esti ok...
insanatosire cat mai rapida:)

Anna said...

Da, ma grabeam sa ajung undeva...
Multumesc mult.

Carina said...

Ce programare exacta... n-ai sa reusesti sa te tii de ea ;)

Adriana said...

..cum a fost la concert??..