Tuesday, May 6

lacrima de mai

Am dorul intreg
si cad floare in lut,
sunt valul care astazi revine,
tu ai zidit in primul pacat
al Adamului mut,
moartea si viata
lasata in mine.
Nu-mi ceri decat poate
un cer intr-un gand
pe pamant
fara apus,
dar eu stiu si tu stii
ca aici nu e rai,
unde incepem sa fim
si-am cerut.
Cu mine taceri
impletite in amar,
iti dau singurul nostru raspuns.
Amanari nesfarsite
sunt intre noi.
Iti doresti iar
sa zbori lacrimand.
Cand eu tac, cand eu fug,
printre vesnice ploi,
tu ma alungi
si ma strigi
...haide, vino, vino inapoi !

3 comments:

WhiteRevolution said...

abureala asta cu iudeo-crestinismul si cu biblia e o minciuna de 2000 de ani , vad ca nu va mai desteptati...

WhiteRevolution said...

abureala asta cu iudeo-crestinismul si biblia e o minciuna de 2000 de ani , vad ca nu va mai desteptati...

Adriana said...

..care.i problema ta whiterevolution??..nu cred ca trebuie sa convingi tu pe cineva ca e o abureala sau nu..problema credintei e la latitudinea fiecaruia, fiecare crede in ce vrea ..mai devreme sau mai tarziu va afla Adevarul si daca a trecut pe langa el fara ca sa il ia in seama nu vreau sa ma gandesc la sentimentele care vor naste in persoana respectiva..