Friday, November 30

eu la 13 ani

Imi place sa ascult si sa ajut oamenii,
imi plac intrebarile, imi pun foarte multe...
Imi place mirosul ierbii.
Iubesc ploaia,
ma plimb deseori ore in sir prin ploaie.
Cel mai mult si mai mult imi place
sa privesc marea.
Imi mai place si sa
stau la munte intr-un loc salbatic
si verde.
Ma inchid - poate prea des -
in singuratate si in tacere.
Simt nevoia sa ma analizez
in scris, pe doua coloane
si o fac de doua ori pe an :
de ziua mea si de anul nou.
Imi plac caii si dealurile,
Uneori imi place
sa asociez fiecarui om
o melodie
o floare,
chiar un instrument
cum ii asociez de fiecare data
si un miros.
Stau deseori cu oamenii in spatiul din care
imi pare mie ca au venit.
Imi place sa ma rog
si mi se face cateodata
dor sa merg la biserica.

Fug de
santaj
( afectiv, emotional, senzual )
conventional,
tergiversari,
amanari,
jigniri,
indiscretie

...

1 comment:

Annie said...

Hey! Semanam un pic. Si mie imi plac toate cele enumerate de tine. Mici exceptii, la capitolul fug de... indiscretie si amanari... Recuperez din mers.
Imi place cum ai scris. Bafta multa si sa-ti traiasca nepotelul!;)