Friday, December 24

Craciun fericit tuturor !

12 comments:

Tudor Enea said...

Sarbatori cu bine.Craciun fericit si armonie.

Iuliana said...

Craciun fericit si binecuvantat!

Adriana said...

Sa.ti fie sarbatoarea plina de lumina, dragoste, bucurie si pace, draga Isabelle

H e r a. said...

Sper ca ai avut un Craciun minunat draga mea Ana>:D<

Anna said...

Fiul meu s-a bucurat cand Mos Craciun i-a aratat ca scrisoarea a ajuns la el.
- Mami, dar cum a stiut Mos Craciun ca tu m-ai ajutat sa scriu drept pentru ca le-am sters liniile si nu se mai vedeau?
Ne-a luminat credinta. Si ne-a daruit iubirea ruga intru pacea lumii.

H e r a. said...

M-a bucur mult,meriti tot ce e mai frumos!>:D<

Anna said...

Multumesc mult.

adriana said...

La multi ani, cu multe bucurii! Toate gandurile bune sa se transforme in fapte!

adriana said...

Imbratisari multe, draga Anna!

Iuliana said...

La multi ani binecuvantati!

O dedicatie pentru tine si pentru toti prietenii pe care i-am cunoscut in 2010!

http://iulianacristescu.astasunt.eu/

Te sarut si te imbratisez cu drag,
Iuliana

Adriana said...

Multumesc pentru ganduri si iubire!



[imi aduci mereu zambet pe buze si bucurie in suflet]


>:D<

Anonymous said...

specific tie..