Wednesday, December 31

2008

Sunt in prag de stea. Recitesc ce am scris aici. Anul acesta am reusit sa ridic fundatia. Am vazut cativa copaci ai lumii. Anul acesta fiul meu a inceput inotul. Am citit in fiecare saptamana o carte. Nu am reusit sa dau atat cat am primit de la oameni. Am intalnit iar frumusetea si le multumesc celor care au venit in viata mea. Ii multumesc si lui Dumnezeu ca mi-a pus in palme alte maini pe care le-am strans chiar daca nu le-am vazut inca...decat cu inima. Te-am iertat anul asta pentru prima oara. Anul acesta m-a strans in brate Dumnezeu. A meritat sa aman Franta.
La multi ani !

2 comments:

Irina Fumarel said...

Anna, nu pot sa-ti scriu decat ce simt... Atingerea cuvintelor tale m-a infiorat. Imi esti draga.

David said...

Am citit doi ani din viata ta...