Tuesday, July 15

signs

Foarte multi cai am intalnit astazi. N-am vazut niciodata atatia. Cateva sute de m , pe un drum prafuit, am fost insotita de multe pasari. Apoi, o pasare albastra, tare ciudata, mi-a taiat calea si aripile au atins partea stanga a masinii, nu s-a intamplat nimic cu ea, doar eu m-am speriat putin. Toata ziua am avut un sentiment ciudat. Spre seara, am evitat un pui de catel mic si ratacit. In spatele meu a mers mult timp o masina de Sibiu...nu l-a putut evita si l-a omorat. Ma uitam in oglinda si mi-au dat lacrimile. Soferul era naucit, pieduse putin directia si a oprit . Am oprit si eu. Si m-am intors.
Nu stiu de ce oprise, era departe de caine, dar statea si privea in gol.

3 comments:

Adriana said...

ioaii...ce mi.ar fi placut sa particip si eu la spectacolul asta frumos cu caii si pasarile..cred ca a fost superb...

Irina Fumarel said...

cand luam ce nu ne apartine, timpul, zdruncinat, se opreste pentru o clipa. si ne oprim si noi. pentru o clipa...

Anna said...

Poate ca da Ir.