Thursday, February 7

14 februarie pentru fata din mine

Prima zi de primavara, 8 martie, zi de nastere, zi de Sfant, Craciun, Pasqua, ziua relatiei, ziua indragostitilor… Am primit candva un bonsai.
O cina pregatita de el intr-o mansarda plina de lumanari si petale de trandafiri. O plimbare cu un automobil vechi. Un tattoo langa glezna dreapta cu animalul meu preferat : iapa. Am fost rapita total “din mine insami” pe carari de munte luata pe sus, fara bagaj...doar o periuta, doua perechi de sosete si doua schimburi 'insignifiante' dar absolut necesare,cumparate din Gara de Nord.
Am primit un plic cu vederi din 98 de tari (imi plac foarte mult ). Un tablou facut cu scoici si nisip din Vama.O serenada la geam.Un artist de la opera “misterioso, altero; croce e delizia al cor…” Am primit o ferestra in miniatura. Am mai primit o bratara din pletele lui, zeci de cercei, o broscuta testoasa.
N-am primit niciodata ‘consumabile’. Cred ca am avut un mare noroc.
Imi place sa daruiesc. Daruiesc si primesc fara anotimp, cu si fara ocazie.

No comments: